
P.S. Valdas užsirašė ant rėmo "Čia ne bagis". Aš darysiu marškinėlius su užrašu "Aš ne tekintojas. Nei senasis, nei naujasis".
Šiomis staklytėmis galima lenkti ir lengviau, pakaitinant "gazarezu". Tuomet metalas lengviau išsitempia...CoolerIV wrote:Pabandžiau. Nieko gero.. 48x2.9mm vamzdis lenkiasi, bet kartu centrinis skriemulys jį gniuždo, nes nėra stumdymo. Iš esmės Povilo staklių variantas šitoj vietoj tinkamesnis. Centrinio varžto sriegio žingsnis labai didelis - veržti reikia didelio peties - tai pripylus vamzdį smėlio būt dar sunkiau..
Aušinimo pompa standartinė, palikau kokia buvo; radijatorius (nuo kažkokio merso) priekį stovi, o pajungta su vandentiekio vamzdžiais (plastikiniai juodi, kiek pamenu diametras apie 32mm) tai puikiai tiko sujungti su standartinėm bulkos aušinimo žarnom. Vandentiekio vamzdžiai nelankstyti, jie pakabinti po dugnu ir atlieka tik prailginimo funkciją. Aušinimo užtenka, jeigu daug gazuosi stovėdamas gali ir užvirti, bet tam atvejui dar stovi ir ventiliatorius...CoolerIV wrote: Povilai, kokiais būdais padarei aušinimo sistemą? Iki priekio žarnom keliauja? Ar vamzdžiais? Kur jie padėti? Pompą keitei, ar palikai kokia buvo, aušinimo užtenka?
greičiausiai tokį ir pastačiau savo bolide (jis gerokai storesnis nei standartiniai)alga wrote:Šiaip žmonės rekomenduoja Merso 190E 2.3 apie ~1985-1990 radiatorių. Mažiukas, storas, galingas.